-
Member
-
Versio staff
-
MemberReply posted on: 03-07-2012 at 18:44
Wij hebben ook zoiets gehad. Dat was nadat UPC een update van het modem had gedaan. Na bellen met UPC hebben ze ons modem omgeruild naar een ander type, probleem verholpen. Misschien heb je wat aan deze informatie.
Was this reply useful to you?
-
MemberReply posted on: 13-07-2012 at 12:16
Hier hetzelfde probleem voor al m'n hostingpaketten via Versio. Heb ook nog andere hostingpakketten waarbij ik geen probleem heb.
Gaat om pakketten op volgende servers: 39, 59, 53, 60, 61
-
Versio staffReply posted on: 13-07-2012 at 12:20
Denk dat je FTP instellingen dan incorrect zijn. Heb je FTP wel op actief en niet op passief?
-
MemberReply posted on: 13-07-2012 at 12:32
Beste Reshad, Ik heb deze pakketten al bijna 2 jaar en heb nog nooit problemen gehad. Is enkel de laatste twee dagen dat het geregeld uitvalt en dat ik niet vlot kan downloaden of uploaden. Ik heb nergens instellingen gewijzigd.
-
MemberReply posted on: 13-07-2012 at 17:15
Kan ook soms geen verbinding krijgen met de server (084)
-
Versio staffReply posted on: 13-07-2012 at 17:51
Hoi Bram,
Al geprobeerd je modem te resetten? En heeft dat geholpen?Was this reply useful to you?
-
MemberReply posted on: 14-07-2012 at 12:46
Reshad, het heeft niets te maken met de modem. Ik kan alle andere sites bereiken behalve die op mijn domein.(mhms.be)
-
Versio staffReply posted on: 14-07-2012 at 18:40
Kun je je websites ook niet bereiken? In dat geval, volg de stappen op http://versiopedia.nl/index.php/Help!_Ik_denk_dat_mijn_websites_offline_zijn,_klopt_dit%3F
Als alleen FTP niet werkt, probeer je modem dan alsnog even 30 seconden uit te zetten en dan weer aan.Was this reply useful to you?
-
MemberReply posted on: 14-07-2012 at 22:31
Hallo Reshad,
Heeft niets te maken met een modem, maar aan de beschikbaarheid van de servers van versio. Bij het benaderen van diverse websites, ondergebracht bij Versio, krijg ik geregeld een time-out =>overbelasting van de server/website. Aan overlasting van de websites ligt het niet! => te veel websites op een server, waardoor door verdeling van capaciteit, sommige websites tijdelijk niet beschikbaar zijn! De Time-outs komen steeds vaker voor!!!Was this reply useful to you?
-
Versio staffReply posted on: 14-07-2012 at 23:41
Ik ben bang dat het aan je eigen websites ligt. Heb je al geprobeerd deze te optimaliseren? Zie ook http://versiopedia.nl/index.php/Mijn_websites_zijn_traag,_wat_moet_ik_doen%3F
Als je regelmatig over die 25% gaat krijg je 'service unavailable, 503'.Was this reply useful to you?
-
MemberReply posted on: 01-06-2016 at 10:29
Reshad, ik probeer naar http://versiopedia.nl/index.php/Help!_Ik_denk_dat_mijn_websites_offline_zijn,_klopt_dit%3F te gaan, want mijn website en FTP geven allebei een timeout melding. Maar http://versiopedia.nl geeft ook een timeout! Advies? Zie ook mijn helpticket van vanmorgen, graag.
-
Versio staffReply posted on: 01-06-2016 at 10:32
Om welk domein gaat het, en mag ik uw IP op www.watismijnip.nl?
Bij voorbaat dank.Was this reply useful to you?
-
MemberReply posted on: 01-06-2016 at 10:39
Domein: esspkulttuurisaatio.fi
Mijn I.P.: 37.219.129.96
(maar ik ga nu naar een ander I.P.)Was this reply useful to you?
-
Versio staffReply posted on: 01-06-2016 at 10:52
Ik heb uw IP gedeblokkeerd en gewhitelist, werkt de website weer?
Ik hoor het graag.Was this reply useful to you?
-
MemberReply posted on: 01-06-2016 at 13:10
Op dit moment werkt de site. Dank!
Waarom was mijn I.P.-adres geblokkeerd?Was this reply useful to you?
-
Versio staffReply posted on: 01-06-2016 at 13:22
Goed om te horen, een IP wordt geblokkeerd bij teveel verbindingen in korte tijd.
-
MemberReply posted on: 07-11-2016 at 11:29
Ik heb ook regelmatig met dit probleem te maken. Het gebeurt ook vaak als je gewoon in het cms bezig bent. Misschien dat het komt door het klikken op f5 om de webpagina te verversen om je bewerkingen aan je website te tonen?
Het is in ieder geval erg lastig. Is het mogelijk om bepaalde ip adressen standaard op een whitelist te zetten zodat de redacteurs met deze ip-adressen nooit het probleem van 'connection timed out' krijgen?Was this reply useful to you?
-
Versio staffReply posted on: 07-11-2016 at 11:42
Hallo,
Een ip kan inderdaad geblokkeerd worden wegens teveel refreshen etc. U kunt uw ip even toesturen naar support@verrsio.nl, dan plaatsen wij uw ip op de whitelist.Was this reply useful to you?
Kun je aangeven sinds wanneer je dit probleem hebt en of je vanaf andere locaties (andere internet verbindingen) ook dit probleem hebt?